חיפשתי... ומצאתי

חיפשתי... ומצאתי

חולצות לגבר עיתון תכשיטים ספא רכיבה על סוסים רכיבה על סוסים משלוחי פרחים טבעות נישואין משלוחי בלונים משלוחי שוקולד ימי גיבוש בשמים מתנות לגבר טרקטורונים שעון מתנה לחבר משלוחי פרחים מתנות מקוריות חוויות יום כיף

טיפים ורעיונות

http://magazine.themarker.com
גבולות החיפוש
01.12.2009  נתן ליפסון

נתחיל עם העובדות: בין ינואר 2007 לאוגוסט 2009, מספר המלים הממוצע שהזינו גולשים אמריקאים למנועי החיפוש עלה ב-7.5%, מ-2.82 מלים ל-3.03 מלים - כך על פי נתוני חברת מדידת האינטרנט comScore. אבל גם נתונים של חברות מדידה אחרות מצביעים על אותו כיוון: ככל שהזמן עובר, אנחנו מזינים יותר מלים למנועי חיפוש כדי להגיע לתכנים שמעניינים אותנו.

מבחינת הגולשים, מצד אחד זו הרעה במצב: אם בעבר שתי מלות חיפוש הספיקו כדי להביא אותם ליעד - עכשיו יש צורך להזין שלוש מלים. האם מישהו מעניש אותנו? ודאי שלא. ככל שהזמן עובר, כמות התכנים הזמינה באינטרנט גדלה ולכן יש יותר תכנים “דומים”. וכדי להגיע בכל זאת למה שחיפשנו, אנחנו צריכים להיות יותר מדויקים. אפשר לחשוב על זה כעל עיר: קל לנווט בה כשיש בה 10,000 תושבים, אבל קשה יותר כשמספר התושבים, הבתים, הרחובות והשכונות גדל.

מצד שני, כשכמות התכנים באינטרנט גדלה, ההיצע מגוון יותר ולכן נמצא יותר תכנים הרלוונטיים עבורנו. בדיוק כמו עיר: כשהיא גדולה יותר, נמצא בה יותר חברים, יותר חנויות, יותר בתי ספר ויותר מקומות בילוי. ולכן כשמספר המלים שאנחנו נדרשים להזין למנועי חיפוש גדל, הדבר בעצם מעיד על שיפור במצבנו - על כך שיש יותר תכנים רלוונטיים עבורנו באינטרנט.

......

הופיע גיליון דצמבר של מגזין TheMarker


תרבות
טיפוח ויופי
מתנה
מתנה מקורית
מתנות מקוריות
מתנות לגבר
מתנות לחג
רכב
קופונים
7
8
9
מפת האתר
 

מתנה / תרבות / טיפוח ויופי / מתנה מקורית / מתנות מקוריות / מתנות לגבר / מתנות לחג / חיפה / רכב / א-ת / מפת האתר

Happybox © Search